Lukt het niet om je documenten te uploaden via het webformulier? Probeer een andere browser (bijvoorbeeld Chrome) of neem contact op met onze Service Experts via servicedesk@knab.nl.

Contact met Knab

Heb je een vraag over je product(en) bij Knab? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen of neem contact op met onze Service Experts. We staan elke werkdag van 09.00 tot 18.00 uur klaar om je te helpen. Je bereikt ons het eenvoudigst via de chat. 

Goed om te weten

Dit speelt er op dit moment

Knab wordt onderdeel van de Oostenrijkse BAWAG Group

Knab wordt onderdeel van de Oostenrijkse BAWAG Group

Knab behoudt haar eigen identiteit, eigen stem en eigen naam. In de samenwerking met BAWAG Group bundelen we onze krachten en blijven we inzetten om er te zijn voor onze klanten. Je leest er meer over in de Knab Bieb.

Maandelijks onderhoud

Maandelijks onderhoud

Elke derde vrijdag van de maand vindt er tussen 23:00 en 02:00 uur onderhoud plaats aan onze systemen. Je kan hierdoor problemen ondervinden met het inzien van je producten en het doen van overboekingen.

Contact opnemen met Knab

Geen antwoord op je vraag via de zoekfunctie? We helpen je graag verder via één van de mogelijkheden hieronder.

Via het webformulier

Via ons webformulier registreer je je klacht en vul je direct je gegevens in. Zo komt je vraag terecht bij de juiste afdeling en helpen we meteen goed!

Telefonisch contact

Bel 020-303 1601. Via een gesproken menu verbinden we je door met de juiste afdeling. Onze Service Experts gaan direct met je klacht aan de slag.

Start een chat

Geen tijd of zin om te bellen? Start een chat via deze website. Onze Service Experts nemen je klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.