KlachtenWe doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je toch ontevreden over onze dienstverlening? Laat het aan ons weten. We zoeken graag samen naar een passende oplossing. |
Je kunt je klacht via alle mogelijke communicatiekanalen bij ons indienen. Doe dit bij voorkeur wel via het telefoonnummer of e-mailadres dat we van je kennen.
Via ons webformulier registreer je je klacht en vul je direct je gegevens in. Zo komt je vraag terecht bij de juiste afdeling en helpen we je zo goed mogelijk!
Bel 020-303 1601. Via een gesproken menu verbinden we je door met de juiste afdeling. Onze Service Experts gaan direct met je klacht aan de slag.
Geen tijd of zin om te bellen? Start een chat via deze website. Onze Service Experts nemen je klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.
Als je je klacht via één van onze communicatiekanalen indient, ontvang je binnen één werkdag een ontvangstbevestiging per e-mail. Hierin staan de gegevens van je klacht.
We nemen zo snel mogelijk contact met je opWe streven er altijd naar om vervolgens binnen één werkdag contact met je op te nemen.
Soms hebben we meer informatie van je nodigMogelijk heeft de klachtenbehandelaar meer informatie van je nodig. In dat geval neemt diegene contact met je op.
We beoordelen je klachtWe beoordelen je klacht zo zorgvuldig mogelijk. Je ontvangt uiterlijk binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons. Lukt dat niet? Dan laten we je weten wanneer je wel een reactie van ons kan verwachten.
Ben je het niet eens met ons besluit? Laat het ons dan weten. Je kunt binnen zes weken in beroep gaan. We kunnen je klacht dan bespreken met de directie. Ook niet eens met de oplossing of toelichting van onze directie? Dan kan je ons standpunt voorleggen aan een van onderstaande onafhankelijke instanties.
Je kunt je klacht binnen drie maanden na ons besluit voorleggen aan het KIFID (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening).
Wil je je vraag niet voorleggen aan het Kifid? Dan kun je de klacht ook voorleggen aan een daartoe bevoegde rechter.