Klachten
We doen er alles aan om je goed te helpen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Laat het ons dan vooral weten. We zoeken graag samen naar een oplossing.
Meld een klachtWe doen er alles aan om je goed te helpen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Laat het ons dan vooral weten. We zoeken graag samen naar een oplossing.
Meld een klachtVeel misverstanden lossen we al op in een persoonlijk gesprek. Neem daarom eerst contact op met een van onze Service Experts. Kom je er op die manier niet uit? Dan kun je je klacht bij ons melden. Ons klachtenteam kijkt er dan naar.
Je kunt op twee manieren contact opnemen met het klachtenteam:
Verstuur je klacht makkelijk en snel via ons online formulier. Je ontvangt direct een bevestiging van ontvangst.
Je kunt je klacht per post versturen naar Knab Klachtenbeheer, Thomas R. Malthusstraat 1-3, 1066 JR Amsterdam, of naar Postbus 8883, 1006 JB Amsterdam.
Om je klacht goed te kunnen behandelen, vragen we je om deze gegevens met ons te delen:
Zodra je klacht bij ons binnenkomt, krijg je een bevestiging met een klachtnummer. Daarmee kun je de status van je klacht opvragen. We doen er alles aan om je klacht binnen 10 werkdagen op te lossen. Soms kan het iets langer duren. Bijvoorbeeld wanneer we extra informatie nodig hebben of een expert moeten inschakelen.
Lukt het afhandelen van je klacht niet binnen 10 werkdagen? Dan laten we je dat schriftelijk weten. Duurt het langer dan 25 werkdagen? Dan krijg je opnieuw een update. Uiterlijk binnen 35 werkdagen hoor je van ons hoe we je klacht afhandelen.
Ben je het niet eens met ons besluit? Laat het ons dan weten. Je kunt binnen zes weken in beroep gaan. Dan kunnen we je klacht met de directie bespreken. Ook niet eens met de oplossing of toelichting van onze directie? Dan heb je nog onderstaande opties.
Ben je het niet eens met onze reactie op je klacht? Dan kun je binnen zes weken in beroep gaan. Je klacht wordt dan opnieuw beoordeeld door onze directie. Nog steeds niet tevreden? Dan kun je terecht bij een onafhankelijke partij, zoals een rechter of het KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening).
In sommige gevallen kunnen we je klacht niet behandelen. Dat doen we niet als: