Klachten
We doen er alles aan om jou de beste service en producten te bieden. Ben je ontevreden over onze dienstverlening? Dan horen we dit graag. Zo kunnen we onszelf verbeteren en zoeken we samen met jou naar een passende oplossing.
We doen er alles aan om jou de beste service en producten te bieden. Ben je ontevreden over onze dienstverlening? Dan horen we dit graag. Zo kunnen we onszelf verbeteren en zoeken we samen met jou naar een passende oplossing.
Knab maakt de drempel om een klacht in te dienen zo laag mogelijk. Je kunt je klacht via alle mogelijke communicatiekanalen bij ons registreren. Doe dit bij voorkeur wel via het telefoonnummer of e-mailadres dat we van je kennen. Je kunt je klacht ook simpelweg indienen via de chat in je Knab App. Om je het beste te kunnen helpen, vragen we je zoveel mogelijk informatie te geven over je klacht.
Ben je het niet eens met ons besluit? Laat het ons dan weten. Je kunt binnen zes weken in beroep gaan. Dan kunnen we je klacht met de directie bespreken. Ook niet eens met de oplossing of toelichting van onze directie? Dan heb je nog onderstaande opties.