Storing en onderhoud

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jij zorgeloos kan bankieren. Is er onverwachts toch een storing of vindt er onderhoud plaats? Dan lees je dat op deze pagina.

Actuele status

Beschikbaarheid van Knab

Je kunt ons op dit moment niet bellen

Dit heeft te maken met een storing. We werken hard aan een oplossing. Heb je een vraag? Je kunt ons bereiken via de chat in je Knab App.

Storing Apple-toestellen iOS 16

Mogelijk heb je de laatste tijd problemen ervaren met de Knab App op je Apple toestel. Het was tijdelijk niet mogelijk een selfie te maken om je Knab App te koppelen, of de QR-code scanner te gebruiken om in te loggen op je Persoonlijke Bankomgeving. De problemen zijn verholpen met een update van de Knab App in de App Store. We willen je vragen om de Knab App te updaten. Onze excuses voor het ongemak. 

Dit doet Knab bij een storing

Is er een storing? Dan lossen we dit zo snel mogelijk op. We informeren je op deze pagina over de status, maar je krijgt vaak ook een melding in de Knab App en de Persoonlijke Bankomgeving. Mocht het voorkomen dat de Knab App, de Persoonlijke Bankomgeving én de website niet beschikbaar zijn, dan houden we je op de hoogte via e-mail of social media.

Seintjes

Bekijk de veelgestelde vragen

Als er een storing is, heeft de Servicedesk het drukker dan normaal. Bekijk daarom altijd eerst de veelgestelde vragen en antwoorden. Misschien vind je daar al het antwoord op je vraag!